Reparatii casete directie | Reconditionari casete directie | Service casete directie - AMC Spares

Defecte ale sistemelor de directie

Defecte des intalnite ale sistemelor de directie

In tabelul de mai jos puteti observa fenomenele care ar trebui sa va determine sa faceti o verificare la sistemul de directie al vehiculului dumneavoastra.

Pentru informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati.

SIMPTOME SI DEFECTIUNI ALE DIRECTIEI

Simptom

Cauze posibile

1.

Volanul se roteste greu

1.2. Unghi de carosaj prea mare

1.3. Unghi de inclinare longitud. a pivotului fuzetei excesiv de mare

1.4. Strangerea excesiva a bratelor oscilante

1.5. Lipsa lubrifiantului sau lubrifiant prea vascos in caseta de directie

1.6. Uzura sau ruperea elementelor din caseta de directie

2.

La rulajul rectiliniu, automobilul ‘trage’ intr-o parte (nu mentine directia pe teren plan orizontal’)

2.2. Idem pentru ungh. de inclinare longitudinala ale pivotilor fuzetelor

2.3. Convergenta rotilor dereglata 2

2.4. Presiunea neuniforma in pneuri

3.

Automobilul ‘trage’ lateral in viraje

3.2. Vezi pct. 2.2

3.3. Valori inegale ale unghiului de inclinare transversala a pivotilor fuzetelor

3.4. Montaj incorect al anvelopei pe janta

3.5. Pierderea elasticitatii barelor stabilizatoare de viraj

3.6. Uzura suporturilor de cauciuc ale barei stabilizatoare de viraj

4.

Uzura prematura a pneurilor din fata

4.2. Unghi de inclinare transversala a pivotului fuzetei incorect

4.3. Unghi de inclinare longitudinala a pivotului fuzetei incorect

4.4. Convergenta rotilor incorecta

4.5. Presiunea in pneuri prea mica sau prea mare

5.

Rotile autooscileaza

5.2. Jante deformate sau dezechilibrate

5.3. Jocuri in articulatiile directiei 5.4. Roti sau arbori planetari slabiti

6.

Marirea fortei laterale in suprafata de contact a rotii cu solul

6.2. Uzura articulatiilor sferice ale mecanismului de directie

6.3. Deformarea elementelor puntii din fata

6.4. Uzura bucselor pivotului fuzetei

7.

Pneurile fluiera strident la franari si in viraje

7.2. Unghiul de cadere si convergenta rotilor sunt incorecte

8.

Zgomot perceptibil mai ales in viraje

8.2. Piulitele rotilor sau ale arborilor planetari slabite

9.

Joc unghiular excesiv de mare al volanului

9.2. Uzura articulatiilor sferice ale mecanismului de directie

9.3. Marirea jocului axial al rotii melcate sau al cremalierei

9.4. Slabirea fixarii casetei de directie

9.5. Uzura articulatiei cardanice a coloanei de directie

9.6. Joc mare a rulmentilor rotilor directoare

 

Contactati-ne!

autozurro@gmail.com

office@amcspares.com

Oferta speciala reparatie caseta de directie!!!
0743.318.568 0734.794.809

  • Intre 450-550 lei (manopera reparatie caseta) + kit reparatie (226-370 lei) pentru autovehicule si 1000-1200 lei + kit reparatie pentru camioane, autocare, etc. peturile variind in functie de marca si de anul masinii;
  • Pentru demontat/montat caseta pe masina se solicita un pret in functie de timpul de lucru (cat de greu se da caseta jos de pe masina). De retinut ca AMC Spares nu doar repara caseta de directie ci face o constatare amanuntita a intreg ansamblului de directie eliminand sau sfatuindu-va sa eliminati si cauza defectarii sistemului de directie. Nu lucram in pripa sau orbeste dar experienta tehnicienilor nostri a redus timpul de lucru pentru repararea unei casete de directie la ~4 ore (~100 minute curatare caseta si parti componente atat in exterior cat si in interior; ~40 minute rectificari si reconditionari parti componente fixe (ce nu se schimba); ~60 de minute montarea kit-ului si reglarea casetei cu torsiometru care aduce caseta in parametrii corecti de functionare conform indicatiilor producatorilor parteneri SERVICE PST; ~40 de minute teste ale casetei pe bancul de proba atat pentru eventuale pierderi de lichid (de la 25-150 de bar pe banc de proba) cat si pentru testarea rezistentei casetei la stres (simulare timp de 5-15 minute a mersului off-road, a coborarii si urcarii bordurilor, etc.)